FAQ

HEBBEN JULLIE GLUTENVRIJE EN/OF LACTOSEVRIJEGERECHTEN?
arrow down

Ja, we hebben zowel enkele glutenvrije als lactose vrijegerechten op de kaart staan. Let wel, de keuze aan gerechten die zowel glutenvrij als lactosevrij zijn, is beperkt.

WERKEN JULLIE IN SHIFTS?
arrow down

Ja, om iedereen de kans te geven te genieten van de Raffat-ervaring, werken we in twee shifts. Wanneer je tussen 17:30 en 19:30 een tafel reserveert, heb je twee uur de tijd om te dineren. Wil je langer dineren, dan kun je vanaf 19:45 reserveren.

IS HET ETEN HALAL?
arrow down

Ja, onze gerechten zijn halal, maar we serveren wel alcohol in het restaurant.

HEBBEN JULLIE VEGETARISCHE/VEGAN OPTIES?
arrow down

Ja, we serveren zowel vegetarische als veganistische gerechten.

ZIJN HONDEN TOEGESTAAN?
arrow down

Ja, we houden van honden en ze zijn meer dan welkom om ook de Raffat-ervaring mee te beleven.

IS HET RESTAURANT ROLSTOELTOEGANKELIJK?
arrow down

Ja, je kunt met een rolstoel het restaurant binnenkomen. Onze toiletten bevinden zich echter op een lager niveau dat alleen via een trap bereikbaar is. Daarnaast hebben we een mezzanine; als je op de begane grond wilt zitten, geef dit dan aan bij de reservering.

KUNNEN WE VOOR MEER DAN 5 PERSONEN RESERVEREN?
arrow down

Ja, we accepteren groepen van meer dan 5 personen. Voor deze groepen hanteren we een vast shared dining-menu en vragen we een aanbetaling voor de reservering. Wil je voor een groep reserveren, stuur ons dan een e-mail via info@raffat.be.

KAN IK MET ALLERGIEËN BIJ JULLIE ETEN?
arrow down

Bij bepaalde allergieën, zoals gluten of lactose, houden we rekening. Andere allergieën, zoals ui, knoflook, tomaat of kruiden, kunnen we helaas niet accommoderen, omdat deze essentieel zijn in de Pakistaanse keuken. Neem contact met ons op voordat je reserveert om te bespreken of we met je allergieën rekening kunnen houden.

VERKOPEN JULLIE CADEAUBONNEN?
arrow down

Ja, we hebben cadeaubonnen die je in het restaurant kunt ophalen tijdens onze openingstijden(woensdag tot en met maandag van 17:30 tot middernacht). We verkopen geen cadeaubonnen online.

WAAROM STAAT ER GEEN MENU ONLINE?
arrow down

We werken met een shared dining-concept en willen onze gasten persoonlijk begeleiden bij het kiezen van gerechten. Door het menu online te plaatsen, bestaat de kans dat dit verkeerd geïnterpreteerd wordt.

WAAROM ZIJN JULLIE NIET BEREIKBAAR OP DINSDAG?
arrow down

Dinsdag is onze vaste sluitingsdag, zodat ons team ook een dag vrij heeft. Op dinsdag nemen we de telefoon niet op. Voor reserveringen, annuleringen of vragen kun je ons een bericht sturen of mailen, en we nemen woensdag contact met je op.

HOE KUNNEN WE BETALEN IN HET RESTAURANT?
arrow down

Je kunt bij ons betalen met contant geld, debetkaart, creditcard en American Express, maar we accepteren geen Edenred-, Sodexo- of maaltijdcheques.

DOEN JULLIE AAN AFHAALMAALTIJDEN?
arrow down

Nee, we bieden geen afhaalmaaltijden aan.

IS ER AIRCONDITIONING IN HET RESTAURANT?
arrow down

Ja, we hebben airconditioning.

VERKOPEN JULLIE BIER?
arrow down

Nee, we verkopen geen bier. Bij Raffat ligt de focus op cocktails en wijn.

WAAR KUNNEN WE PARKEREN?
arrow down

De dichtstbijzijnde parkeerplaatsen zijn Q-Park Parking Heilig Hart (Naamsestraat 102) en EFFIAParking Ladeuze.

Find us


phone svg
addy

Naamsestraat 45, 3000 Leuven

mail

Opening Times:

Monday:

17:30-22:00

Tuesday:

CLOSED

Wednesday:

17:30-22:00

Thursday:

17:30-22:00

Friday:

17:30-22:00

Saturday:

17:30-22:00

Sunday:

17:30-22:00

fb vec instagram